Customer Service Lead – Omgeving van Utrecht

NRG-Office is voor onze opdrachtgever op zoek naar een Customer Service Lead in omgeving van Utrecht.

Waar kom je te werken?

Onze opdrachtgever is actief als internationaal distribiteur en biedt totaaloplossingen op het gebied van IP, Telecom, Smart Home en professionele netwerkoplossingen. Zij voorzien verschillende B2B kanalen van modems, switches, smart home en VoIP producten. Het bedrijf vol enthousiaste medewerkers denkt actief mee over productontwikkelingen en biedt tevens technische ondersteuning aan.

Het betreft een nieuwe functie in de opbouwfase. De Customer Service Lead zal verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse contacten tussen de logistieke operatie en klanten en stuurt een team van 4 medewerkers aan. Daarnaast is de rol een sleutelfunctie met als doel om operationele processen te verbeteren en te verankeren binnen de organisatie.

De Customer Service Lead zal gaan rapporteren aan de Operations Manager en werkt nauw samen met onder andere de Project Manager binnen de organisatie.

Wat ga je doen?

Als Customer Service Lead houd je je bezig met de dagelijkse communicatie tussen klant, operatie en het Sales Support Team. Je stelt KPI rapportages op en analyseert deze. In samenwerking met de Operations Manager werk je procesverbeteringen uit en stel je een capaciteits-, en Resource Planning systeem op. Daarnaast houd je je bezig met introductie/implementatie van LEAN, 6S en andere kwaliteitsnormen en het verbeteren van de WMS functionaliteit én ben je lid van het Operational Excellence Team. Met de Project Manager werk je klant gedreven verbetertrajecten uit en draag je zorg voor ene verbeterde geautomatiseerde klantrapportage.

Functie-eisen

  • HBO werk-, en denkniveau;
  • Beschikbaarheid van 40 uur per week;
  • Minimaal 4 jaar ervaring in een aansturende rol binnen logistieke omgeving;
  • Uitstekende beheersing Nederlandse en Engelse taal ( woord en geschrift);
  • Uitstekende kennis van het Microsoft Office pakket (Excel, Word, Powerpoint);
  • Kennis en ervaring van Exact Online (handelsversie) is een Pre.

Waarom zou je reageren?

Onze opdrachtgever biedt een zelfstandige functie aan binnen een groeiende en dynamische werkomgeving met ruimte voor eigen ideeën en creativiteit waarbij je écht het verschil kunt maken en samen met een team een hogere mate van efficiënte blijft nastreven. Deze functie is ingeschaald tussen de €3.000,- – €3.500,- bruto per maand.

Hoe nu verder?

Wil je solliciteren of ben en je nieuwsgierig geworden en heb je vragen, neem gerust even contact op met Charlotte Zweers op 06-26631529 of c.zweers@nrg-office.nl