Customer service

Customer Service Medewerker – Ede

Je begrijpt als geen ander dat een ideale samenwerking met klant en leverancier essentieel is om te allen tijde de logistieke stromen zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Dat is precies waar de functie van Customer Service Medewerker om draait!

Waar kom je te werken?

Onze opdrachtgever is actief in de FMCG en gevestigd in Ede. Je komt te werken op de afdeling Customer Service in een team van 4 enthousiaste collega’s. Het team kent een leverperformance van maar liefst 99% en zoekt nu een nieuwe collega die hen kan helpen om dit percentage vast te houden of zelfs te verbeteren! De organisatie kenmerkt zich door korte lijnen, een jong team en snelle beslissingen.

Klanttevredenheid staat logischerwijs ook hier voorop. Dit betreft alleen wel écht een afwisselende baan waarin je ook jouw ondernemende karakter goed in kwijt kan.

Wat ga je doen?

Je bent met je team verantwoordelijk voor de tijdige levering en beste service naar de klanten. Je houdt nauw contact over eventuele afwijkingen. Bij afwijkingen kom je samen met de klant tot oplossingen. Daarnaast stel je rapportages op en draag je procesverbeteringen aan.

Het gaat om een rol in het B2B segment. Orders ontvang je via het systeem of handmatig en jij beoordeelt deze op de gemaakte afspraken. Je hebt veel contact met klanten en leveranciers maar ook met de logistieke contactpersonen en het distributiecentrum. Onduidelijkheden of verstoringen worden ook altijd met jou besproken en waar mogelijk help je mee aan een snelle en adequate oplossing!

Indien noodzakelijk schakel je met de logistieke contactpersonen van de klant, om eventuele aanpassingen af te stemmen. Daarnaast geef je de leveropdrachten door aan het distributiecentrum. Je bent hun aanspreekpunt in geval van onduidelijkheden of verstoringen.

Functie-eisen

Voor deze functie zoeken wij een Customer Service Medewerker met 1-2 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol. Als je eerder gewerkt hebt in de FMCG dan is dit een pré! Je bent bekend met Excel en je kunt snel schakelen tussen je geplande werkzaamheden en het oplossen van problemen. Je bent communicatief en cijfermatig sterk, en gaat altijd voor een kloppend en efficiënt verloop van de goederenstroom. Tot slot kun je goed prioriteiten stellen en ga je voor succes!

Waarom zou je reageren?

Dit is dé kans wanneer je aan de slag wilt in een dynamische omgeving binnen een grote organisatie, maar nog wel in een klein en informeel team. Een fulltime werkweek bedraagt hier 36 uur wat betekent dat je om de week een dag vrij bent. Je krijgt veel verantwoording en kunt hier intern op termijn ook mooie stappen zetten! In deze functie kun je een salaris verwachten van tussen de €2500 en de €3000. Daarnaast ontvang je een 3,5% vaste eindejaarsuitkering en 25 vakantiedagen.

Inlichtingen

Onze recruiter is in opdracht van de opdrachtgever op zoek naar passende kandidaten voor deze functie. Dit betekent dat je eerst kennis zult maken met onze Recruiter. Vervolgens word je in contact gebracht bij de opdrachtgever waar nog 1 of 2 gesprekken zullen volgen. Na je sollicitatie kun je binnen 2 werkdagen een reactie verwachten!

Hoe nu verder?

Ben je enthousiast geworden over de functie als Customer Service Medewerker? Laat dit dan blijken door meteen jouw CV te sturen naar p.derooij@nrg-office.nl. Zijn er zaken onduidelijk? Ben je benieuwd of de organisatie bij je past? Of wil je gewoon iets meer horen? Bel mij dan even: 06-46711573. Ik vertel je graag meer en misschien kunnen we meteen een kennismaking inplannen!