Customer Service Representative – Amstelveen

Als Customer Service Representative zet jij alles op alles om klanten goed te bedienen. Door jouw proactieve en gedreven houding maak jij klanten pas echt blij! Is dit iets wat je van nature goed afgaat? NRG-Office is voor onze opdrachtgever Greif in Amstelveen exclusief opzoek naar een Customer Service Representative.

Waar kom je te werken?

Al jarenlang heeft dit Internationale verpakkingsbedrijf ervaring met het produceren van plastic, fiber en stalen vaten. Deze verpakkingen worden gebruikt voor de farmaceutische, chemische, voedsel- en landbouwindustrie.

Als Customer Service Representative bied je commerciële en technische ondersteuning aan onze klanten voor de BeNeLux. Jij zorgt ervoor dat diverse leveringen en afspraken met de klanten van order tot aan de factuur tijdig en correct gebeuren. Je wordt onderdeel van een gemotiveerd en enthousiast team bestaande uit 7 mensen als de afdeling in haar volledigheid draait.


Wat ga je doen?

Je loopt het kantoor binnen en daar gaat de telefoon al! Het is de Accountmanager die met spoed een groot aantal metalen vaten nodig heeft voor de klant. Snel verwek jij de gegevens in het systeem, neem je contact op met de productieplanner en registreer je de juiste leveringstijden en overige afspraken. Je bent nog druk aan het bellen met de klant om de laatste gegevens voor de offerte aan te passen en je ziet in je inbox een e-mail binnenkomen dat één van de vervoerders te laat is om een order op te halen. Je schakelt snel over en belt direct de klant op om hem op te hoogte te stellen dat het een paar uur later gaat worden.

Dit contactmoment gebruik je ook om in te spelen op andere vragen. Bijna vergeet je te lunchen, maar toch heb je daar een momentje voor gevonden. De rest van de middag focus jij je op andere belangrijke administratieve taken en telefoontjes die je nog moet plegen. Aan het einde van de dag zorg je ervoor dat alle facturen van de geleverde orders de deur uit kunnen. Met een voldaan gevoel kan jij naar huis!

Als Customer Service Representative handel je klantorders af, verstuur je de bijbehorende afspraken en verwerk je de prijzen, leverhoeveelheden, productspecificaties en registreer je de betalingscondities. Je neemt een actieve rol aan in het inspelen op afwijkingen ten opzichte van gemaakte afspraken zoals bij spoed, storing productie of problemen bij de vervoerders. Je zorgt voor het tijdig en correct verwerken van alle informatie en voorziet klanten van juist technisch advies en verzorgt de juiste documentatie. Je stelt offertes op waaraan je actieve opvolging geeft en houdt de debiteurenbewaking bij en handelt klachten zelfstandig en klantgericht af.


Functie-eisen

Voor deze functie beschik je over Hbo- werk,- en denkniveau en heb je bij voorkeur ervaring in een functie in de verkoop binnendienst. Je beschikt over een resultaatgerichte proactieve houding en wordt blij van een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Je bent een echte relatiebouwer en gaat voor meer dan 100% klanttevredenheid en bent in staat je daarin te onderscheiden. Je bent een echte samenwerker en bent pragmatisch en praktisch ingesteld en dat het liefste voor 40 uur per week. Uiteraard ben je handig met systemen en spreek en schrijf je uitstekend Nederlands en Engels. Spreek jij ook nog eens Duits en/of Frans dan is dat bijzonder gewenst.


Waarom zou je reageren?

Naast een super leuke functie met gemotiveerde en enthousiaste collega’s biedt Greif ook volop mogelijkheden voor verdere ontwikkeling, opleiding en persoonlijke groei. Het salaris zit maximaal op €3500 bruto per maand. Daarnaast ontvang je maar liefst 40 vrije dagen op jaarbasis en ook nog eens een 13e maand en nog veel meer fijne voordelen zoals elke dag een heerlijk verzorgde lunch met je collega’s.

Hoe nu verder?

Enthousiast geworden? Stuur dan je cv naar Charlotte Zweers via c.zweers@nrg-office.nl. Voor meer informatie kan je ook telefonisch contact met mij opnemen via het volgende nummer: 06-26631529.