Supply Chain Coordinator – Omgeving Amersfoort

Waar kom je te werken?

Dit retailbedrijf is marktleider in hun segment binnen de Benelux. Iets om trots op te zijn, maar ook iets waar doorlopend hard aan gewerkt moet worden! Om bestaansrecht te houden in de veranderende retailbranche is deze grote speler continu bezig met innovatie en het verder uitbreiden van het online aanbod van hun assortiment. Daarnaast hebben zij bijna 400 winkels in Nederland en België.

Deze functie staat uit op het hoofdkantoor in de omgeving van Amersfoort. Ook ben je één dag per week aanwezig op de locatie in Antwerpen, hiervoor is eventueel een poolauto beschikbaar.

Wat ga je doen?

Als Supply Chain Coordinator binnen deze organisatie ben jij samen met 6 collega’s werzaam in het E-Commerce Supply Chain team. Dit team heeft als doel om de huidige logistieke processen te versterken en te verbeteren. Hiervoor houd jij je onder andere bezig met de volgende zaken:

  • Een kritische blik werpen, maar tegelijkertijd een goede relatie onderhouden met de logistiek dienstverleners en transportdiensten. Zij hebben een groot aandeel in het ‘vandaag besteld, morgen in huis’ voor maarliefst 35000 artikelen;
  • De Supply Chain processen overzien en hierin verbeterpunten signaleren, initiëren en realiseren samen met het team;
  • Het aanspreekpunt vormen voor operationele uitdagingen rondom bijvoorbeeld leveringen aan consumenten;
  • Toezien op tijdige leveringen;
  • Het begeleiden van collega’s binnen de E-Commerce Supply Chain afdeling.

Functie-eisen

  • Afgeronde HBO opleiding, bijvoorbeeld richting Logistiek of Bedrijfskunde;
  • Minimaal 5 jaar ervaring binnen een Supply Chain functie, bij voorkeur in de (online) retail;
  • Ervaring in het onderhouden van contact met / aansturen van logistieke dienstverleners;
  • Jij bent een verbinder die zowel intern als extern de contacten weet te leggen en te onderhouden.

Waarom zou je reageren?

  • Bruto maandsalaris van € 2900 – € 3800,- afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
  • 32 (!) vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek;
  • 15% korting op het winkel assortiment van de werkgever;
  • Werken bij een gezond en innoverend bedrijf, dat graag investeert in jouw ontwikkeling en werkplezier.

Hoe nu verder?

Ben je enthousiast geworden over deze rol of wil je er meer over weten? Neem dan contact op met Charlotte Zweers:
c.zweers@nrg-office.nl
06 26 63 15 29