Team Manager Customer Service – Utrecht

Voor onze opdrachtgever in Utrecht en een internationale speler binnen de FMCG industrie, zijn wij op zoek naar een gedreven en ervaren Team Manager Customer Service.

Waar kom je te werken?

De afdeling is verantwoordelijk voor het uitvoeren van de taken op het gebied van het Order-To-Cash traject en Invoicing. Binnen de functie geef je leiding aan 10-15 CS medewerkers. Je fungeert met je team een spilfunctie waarin je nauw samenwerkt met Sales, Planning/Supply Chain, Finance, Quality en Master Data.

Wat ga je doen?

De Team Manager Customer Service is verantwoordelijk voor het totale functioneren van de afdeling Customer Service. De kerntaken zijn:

  • Order-To-Cash proces en Invoicing;
  • Intensief contact met diverse nationale en internationale klanten op dagelijkse basis;
  • De verantwoording voor de operationele aansturing van de afdeling en het zorg dragen voor het optimaliseren van de kwaliteit van de dienstverlening aan de klant;
  • Daarnaast bewaak en verbeter je waar nodig de afdelingsprocessen en KPI’s en ben je in staat om hieraan (indien nodig) resultaatgerichte acties te verbinden;
  • Je bent nauw betrokken bij verbeterprojecten;
  • Je rapporteert aan de Customer Service Manager.

Wie zoeken wij?

Wie zoeken wij?

  • HBO- werk en denkniveau;
  • Ervaring in het managen van een Customer Service afdeling binnen een grotere organisatie;
  • Kennis en ervaring met het werken in SAP (i.v.m. de complexe business modellen en samenwerking met andere afdelingen hierin);
  • Iemand die ervaring heeft met Order-to-Cash en daarin de Process Flows begrijpt;
  • Je bent van nature enorm gedreven, resultaatgericht, communicatief en organisatorisch sterk en weet de lijnen uit te zetten;
  • Enorme klantfocus.

Waarom zou je reageren?

Een uitstekend salaris, welke varieert tussen €55.000,- en €70.000,- bruto op jaarbasis. Het betreft een 38-urige werkweek. Hiernaast zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden uitgebreid en krijg je volop de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.

Inlichtingen

Roy Ouwens via r.ouwens@nrg-office.nl of via +31 6 49314034

Hoe nu verder?

Roy Ouwens via r.ouwens@nrg-office.nl of via +31 6 49314034