Hoe hebben wij elkaar ontmoet?
Dat is al even geleden... Ik was 24 jaar en bijna klaar met afstuderen van mijn opleiding HBO Logistiek & Economie toen ik werd benaderd door NRG-Office: 'Of ik wilde gaan interimmen?' Ik dacht: is dat niet iets voor mensen die al 10 jaar in het vak zitten? 'Nee, bij ons kan je starten als junior en vanuit een operationele rol klanten helpen hun processen te verbeteren. Resultaat van binnenuit noemen we dat!' Naast NRG-Office had ik ook een aanbod van een corporate en een traineeship bij de concurrent, maar de vrijheid en ontwikkelingskansen bij NRG-Office spraken me enorm aan.